معرفی بازی سگ های نگهبان تریلر و تصاویر جدید Watch Dogs

معرفی بازی سگ های نگهبان تریلر و تصاویر جدید Watch Dogs

 

سرانجام سیستم مورد نیاز بازی Watch Dogs توسط کمپانی Ubisoft یوبی سافت منتشر شد . Watch Dogs سگ های نگهبان , یکی دیگر از سری بازی های اکشن , ماجرایی و مخفی کاری است که توسط کمپانی Ubisoft Montreal یوبی سافت مونترآل طراحی شده و قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شود . این بازی از معدود بازی هایی است که برای تمام کنسول ها از جمله PC , XBox360 و PS3 طراحی و ساخته شده است . این بازی بیشترین تمرکز خود را بر روی به دست گرفتن اطلاعات الکترونیکی , کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آنها معطوف کرده است . این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای ۳ سال ۲۰۱۳ معرفی شد .

داستان سگ‎های نگهبان سراسر حول اطلاعات و اسرار جنگی می‌چرخد. داده‌هایی که به‌هم می‌پیوندند و افزایش تکنولوژی جهانی که اجرای آنها به کامپیوترها بستگی دارد . این بازی واقعیت‌های شهر شیکاگو را به تصویر می‌کشد که یکی از شهرهایی است که ویژگی یک ابررایانه را دارد و به عنوان سیستم‌عامل مرکزی شناخته می‌شود . سیستم‌های کنترل تقریباً هر نقطه از شهر را زیر نظر دارد که شامل اطلاعاتی درمورد همهٔ ساکنان و فعالیت‌های شهر است که می‌تواند برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گیرد . در جهان موجود در بازی ، خاموشی‌ای در شمال شرقی یافت می‌شود که مربوط به فعالیت‌های یک هکر می‌باشد . بازی یک ضدقهرمان به ‌نام Aiden Pearce آیدن پیرس را دارد که یک هکر بسیار ماهر می‌باشد . گیم‌پلی دموی رونمایی شده در ای۳ ، تلاش آیدِن برای ترور یک غول رسانه‌ای به‌ نام جوزف دمیکو که به اشتباه , از اتهام قتل تبرئه شده بود را به تصویر می‌کشد .

یوبی‌سافت مونترآل کار توسعهٔ سگ‌های نگهبان را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد . جاناتان مورین مدیر خلاق یوبی‌سافت مونترآل اشاره کرد بازی سگ‌های نگهبان طراحی شده تا فراتر از بازی‌های جهان-باز امروزی عمل کند ، همهٔ اینها به استفاده از اطلاعات به‌ عنوان یک طراحی هدف و اجازه دادن به بازیکنان به کنترل تمام نقاط شهر از طریق مکانیک‌های هک آن برمی گردد . این بازی به‌ طور رسمی در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای۳ ۲۰۱۲ رونمایی شد . اگر چه یک کپی از تریلر به ‌طور زودهنگام توسط کانال یوتیوب یوبی‌سافت ارسال شد ، اما اندکی پس از آن ، قبل از اینکه تریلر رسمی‌اش منتشر شود ، برداشته شد . در ۱۵ فوریه ۲۰۱۳، یک تصویر تبلیغاتی آپکامینگ از بازی همراه با جزئیات بیشتر داستان ، توسط یکی از کارمندان گیم‌استاپ به کوتاکو فرستاده شد . عکس‌های روی فلایر نشان ‌دهندهٔ آن بود که پیشنهاد می‌شود سگ‌های نگهبان همهٔ کنسول‌های خانگی در کریسمس ۲۰۱۳ روانه بازار شود . سگ‌های نگهبان از یک موتور جدید به ‌نام Disrupt استفاده کرده است که به‌صورت اختصاصی توسط یوبی‌سافت مونترآل برای سگ‌های نگهبان طراحی شده است . یوبی‌سافت کنسول‌های PC و نسل های بعد را برای نسخهٔ سگ‌های نگهبان در اولویت قرار داد . مدیر عامل یوبی‌سافت اظهار داشت که یوبی‌سافت قصد دارد سگ‌های نگهبان با بازی‌های سبک باز مانند سری اتومبیل‌ دزدی بزرگ رقابت داشته باشد . سازندگان بازی با شرکت کاسپراسکای لابراتوار همکاری داشتند تا عمل هک کردن در بازی را واقعی‌تر جلوه دهند .

ما به هویت شما آگاهیم , می دانیم به چه چیزی علاقه مند هستید و چه چیزهایی برای شما مهم هستند . ما می دانیم مبلغ ماهیانه ای که به دست می آورید چه مقدار است و از همه مهمتر تمامی رمزهای شما را می دانیم . به راحتی خواهیم توانست محل شما را پیدا کرده و از همان برعلیه خودتان استفاده کنیم . به تازگی تریلری از بازی جذاب و پرهییجان Watch Dogs منتشر شده است که قدرت بازی را به نمایش می گذارد . در قسمت پایین می توانید این تریلر را مشاهده کنید .

به تارگی کمپانی سازنده سگ های نگهبان , یوبی سافت تریلر و تصاویر جدیدی در مرود بخشی با عنوان Watch Dogs Season Pass منتشر کرده است که شامل اضافه شدن کمپین های جدیدی در بخش سینگل پلیرو بازی کردن با شخصیتی با نام T-Bone است . همچنین ماموریت های جدید و لباس های مختلفی برای Aiden باز می شود .

مشخصات بازی Watch Dogs :

نام بازی : Watch Dogs

نام بازی (فارسی) : سگ های نگهبان

زبان : انگلیسی

پلتفرم : PC

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : Ubisoft Montreal

منتشر کننده : Ubisoft

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

 

تصاویری از محیط بازی Watch Dogs

Watch.Dogs.1.www.Download.ir

Watch.Dogs.2.www.Download.ir

Watch.Dogs.3.www.Download.ir

Watch.Dogs.4.www.Download.ir

Watch.Dogs.5.www.Download.ir

Watch.Dogs.6.www.Download.ir

Watch.Dogs.Season.Pass.1.www.Download.ir

Watch.Dogs.Season.Pass.2.www.Download.ir

Watch.Dogs.Season.Pass.3.www.Download.ir

Watch.Dogs.Season.Pass.4.www.Download.ir

Watch.Dogs.Season.Pass.5.www.Download.ir

تریلر:

 




:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: معرفی بازی سگ های نگهبان تریلر و تصاویر جدید Watch Dogs , Watch Dogs , سگ های نگهبان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: